Move a module to another part of the menu

Descripció
Un cop gestiones una revista a la barra d’opcions de l’esquerra es pot afegir un mòdul com per exemple el “Quick submit”? Com ho puc fer?

Aplicació
OJS 3.3.0-14

Gràcies

Description
Once you manage a magazine in the options bar on the left can you add a module such as “Quick submit”? How can I do it?

Application
OJS 3.3.0-14

Thanks

Hello @xtorrents,

The Quick Submit plugin is available via the Import/Export options. Its use is outlined in more detailhere: https://docs.pkp.sfu.ca/learning-ojs/en/tools#quick-submit-plugin

-Roger
PKP Team

Hola Xavier,

No se si acabo d’entendre el problema.
La pregunta es sobre com instal·lar nous mòduls?

Per respondre deixa’m primer que confirmi que estem al mateix punt.

Al navegar amb el rol de Gestor de Revista, si fas clic a “Lloc web” i després a “Móduls” apareix la següent pantalla:

Com veus, sota “Móduls” hi ha dos pestanyes: “Móduls instal·lats” (actiu per defecte) i “Galeria de mòduls”.

Com el seu nom indica, a mòduls instal·lats pots trobar els mòduls (o “plugins”) que ja s’han carregat al sistema i els pots activar, configurar o desactivar.

A la pestanya “Galeria de mòduls” pots trobar els mòduls oficials reconeguts per PKP (això no vol dir que hi siguin tots, doncs pot haver-hi mòduls de tercers no reportats a PKP que no surten a la galeria, però que pots instal·lar desde el zip empaquetat).

En aquest llistat pots trobar el plugin de “QuickSubmit” que, en el meu cas, ja es troba instal·lat però desactualitzat:

Així doncs, en el meu exemple, el primer pas seria actualitzar:

Si en la teva instal·lació no està instal·lat, només cal clicar-hi a sobre i fer “Instal·lar”.
OJS s’encarregarà de descarregar el zip del plugin, descomprimir-lo i deixar-lo al directori pertinent.

Un cop instal·lat i/o actualitzat, podras localitzar el plugin a la llista de mòduls instal·lats:

Respón a la teva pregunta?

Salut,
m.

1 Like

Hola, @marc ,

El mòdul el tinc instal·lat i el tinc localitzat, el que volíem era si era possible posar-lo a la barra de l’esquerra com una opció més accessible i ràpida per l’usuari al nivell de configuració, estadístiques,…
Es pot configurar? s’ha de retocar alguna pàgina?
Salutacions,

Xavi

Ara t’entenc. :slight_smile:

Let me rephrase it and translate to English, so maybe @rcgillis could help us:

Roger, what they like to do is adding a link in the left sidebar in OJS the Editorial Backend. Do you know if there is an easy way to do this?

I would suggest creating a personalized theme for the backend or building your own plugin… but probably others could help more.

Cheers,
m.

Thank you @marc for the translation and comments! I don’t have any suggestions beyond what you have suggested for customizing a theme. But, as you note, others may have suggestions.

-Roger
PKP Team

This topic was automatically closed after 12 days. New replies are no longer allowed.